Har dine medarbejdere en fælles forståelse af virksomheden?

Det vil de have efter dette brandingseminar.

 

Er du i tvivl om, hvad du skal skrive i dine annoncer?

Det vil du ikke være efter dette brandingseminar.


Kursus bygget på erfaring

Frank Eriksen har arbejdet som art director i den københavnske reklamebranche i 24 år med brands som: Coca-Cola, Mercedes, Alfa Romeo, Statoil, Realkredit Danmark, Nestlé, SAS, Volvo, Kellogg’s og mange flere.

Alle kan være med

Seminaret er afholdt med mange forskellige faggrupper: Bl.a. læger og sygeplejersker, byrådsmedlemmer ved kommunesammenlægning, jord- og betonarbejdere, IT-eksperter, børnehavepædagoger, skraldemænd og hotelejere.

Medarbejdermotivation

Seminaret påvirker medarbejderne til at blive supermotiverede. Efterfølgende kan virksomheden bruge brandingen til at styre sin interne og eksterne kommunikation, og da medarbejderne selv har skabt brandingplatformen styrkes motivation og sammenhold.